SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
1.1. turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą;
1.2. turėti ne mažesnę nei 1 metų darbo patirtį personalo valdymo srityje;
1.3. gerai išmanyti Lietuvos Respublikos Konstituciją, Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus, teisės aktus, reglamentuojančius personalo valdymą, viešąjį administravimą, valstybės tarnybą, teisės aktų rengimo rekomendacijas, dokumentų rengimo taisykles ir kitus su pareigybės funkcijomis susijusius teisės aktus;
1.4. sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
1.5. mokėti dirbti kompiuteriu MS Office programiniu paketu.
FUNKCIJOS
2. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
2.1. Apdoroja su personalo valdymu susijusią informaciją;
2.2. Rengia teisės aktų projektus ir dokumentus, susijusius su personalo valdymu ir vidaus administravimu;
2.3. Konsultuoja personalo valdymo klausimais;
2.4. Koordinuoja personalo vertinimo ir kompetencijų nustatymo organizavimą;
2.5. Organizuoja personalo mokymus ir kvalifikacijos kėlimą;
2.6. Rengia ir teikia informaciją bei pasiūlymus personalo valdymo klausimais;
2.7. Vykdo kitas personalo valdymo veiklas;
2.8. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.