SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
1.1 turėti aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą išsilavinimą;
1.2 turėti ne mažesnę kaip 1 metų darbo patirtį;
1.3 išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius viešąjį administravimą, valstybės tarnybą, darbo santykių reguliavimą, taip pat teisės aktus, reglamentuojančius socialinių programų vykdymo klausimus;
1.4 sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, žinoti raštvedybos taisykles;
1.5 mokėti rengti tvarkomuosius ir kitus dokumentus;
1.6 mokėti dirbti kompiuteriu šiomis kompiuterinėmis programomis: MS Word, MS Excel, MS Power Point, MS Outlook, Internet Explorer.
FUNKCIJOS
2. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
2.1. atlieka socialinių programų priemonių konkursams pateiktų projektų paraiškų analizės ir vertinimo duomenų apdorojimą;
2.2. komunikuoja su ekspertais, pareiškėjais ir kitomis institucijomis vykdant pavestų socialinių priemonių projektų atranką;
2.3. rengia atliktų formaliųjų kriterijų ir ekspertinių vertinimų suvestines ir kitus dokumentus ir teikia derinti skyriaus vedėjui;
2.4. ruošia informaciją nagrinėjant fizinių ir juridinių asmenų pranešimus, prašymus ir skundus, siūlymus bei pareiškimus dėl socialinių programų priemonių (projektų) atrankos;
2.5. rengia operatyvią informaciją viešinimui dėl projektų atrankos ir teikia ją programų vertinimo skyriaus vedėjui;
2.6. pagal kompetenciją dalyvauja darbo grupėse, pasitarimuose, susitikimuose;
2.7. pagal kompetenciją vykdo kitus su jo funkcijomis susijusius nenuolatinio pobūdžio skyriaus vedėjo ir departamento vadovybės pavedimus.