SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
1.1. turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą;
1.2. turėti ne mažesnę kaip 1 metų darbo patirtį biudžetinėje įstaigoje vidaus administravimo srityje;
1.3. išmanyti ir gebėti pagal kompetenciją savo darbe taikyti Viešojo administravimo įstatymą, taip pat Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus su pareigybės funkcijomis susijusius teisės aktus;
1.4. sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, žinoti raštvedybos taisykles, teisės aktų rengimo tvarką;
1.5. mokėti dirbti kompiuteriu MS Office programiniu paketu;
1.6. gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą, mokėti kaupti, sisteminti, analizuoti ir apibendrinti informaciją.
FUNKCIJOS
2. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
2.1. rengia, tvarko ir organizuoja departamento vadovybės dienotvarkę;
2.2. organizuoja asmenų priėmimą pas departamento vadovybę;
2.3. organizuoja departamento vadovybės vizitus, susitikimus, posėdžius, rūpinasi vertimo paslaugomis ir kitais su vizitais susijusiais klausimais;
2.4. užtikrina tinkamą departamento vadovybės dokumentų ir telefoninių pokalbių valdymą (rengia dokumentus, koordinuoja išorės ir vidaus bendrojo departamento telefono užklausas);
2.5. rūpinasi reprezentacinėmis prekėmis ir spaudiniais, siekiant jais aprūpinti departamento struktūrinius padalinius;
2.6. reguliuoja elektroninį departamento bendrojo pašto srautą;
2.7. prižiūri departamento internetinius puslapius bei atnaujina juose esančią informaciją;
2.8. koordinuoja departamento darbuotojų tarnybinių komandiruočių tarnybinių pranešimų ir įsakymų projektų rengimą, Nacionaliniam bendrųjų funkcijų centrui teikia duomenis, informaciją, dokumentus ir (arba) jų kopijas departamento darbuotojų tarnybinių komandiruočių klausimais;
2.9. užsako kelionių bilietus, draudimo, viešbučio ir maitinimo paslaugas departamento darbuotojams, vykstantiems į užsienio komandiruotes;
2.10. stebi ir teikia departamento direktoriui informaciją, kaip informavimo priemonėse atsispindi departamento veikla;
2.11. koordinuoja departamento bendravimą su žiniasklaida, visuomenės atstovais;
2.12. koordinuoja visuomenės informavimą apie departamento veiklą, poziciją ir priimtus sprendimus, susijusius su departamentui pavestų funkcijų įgyvendinimu;
2.13. teisės aktų nustatyta tvarka priima ir aptarnauja asmenis, atvykusius į departamentą, taikant vieno langelio principą;
2.14. administruoja departamento Garbės ženklų ir Atminimo ženklelių įteikimą;
2.15. departamento vadovybės pavedimu organizuoja seminarus, konferencijas ir kitus renginius;
2.16. ruošia departamento vardu sveikinimus, kvietimus, padėkas švenčių ir įvairių renginių proga;
2.17. protokoluoja departamento skyrių vedėjų pasitarimus;
2.18. saugo departamento herbinį antspaudą;
2.19. rūpinasi posėdžių salės tvarka;
2.20. atlieka gaunamų dokumentų einamąją finansų kontrolę, siekiant užtikrinti, kad lėšos būtų naudojamos pagal paskirtį;
2.21. pagal kompetenciją vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio departamento vadovybės ir skyriaus vedėjo pavedimus, susijusius skyriaus funkcijomis.