SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
1. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
1.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
1.2. studijų kryptis – teisė (arba);
1.3. studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
12.4. studijų kryptis – socialinis darbas (arba);
1.5. vadovaujamo darbo patirties trukmė – 1 metai;
arba:
1.6. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
1.7. vadovaujamo darbo patirties trukmė – 1 metai;
1.8. darbo patirtis – nacionalinių programų administravimo patirtis;
1.9. darbo patirties trukmė – 5 metai.
2. Užsienio kalbos mokėjimo reikalavimai:0
2.1. kalba – anglų;
2.2. kalbos mokėjimo lygis – B1.
3. Atitikimas kitiems reikalavimams:0
3.1. išmanyti kibernetinio saugumo pagrindus.
FUNKCIJOS
4. Įstaigos vadovo pavedimu atstovauja įstaigai santykiuose su kitomis įstaigomis, organizacijomis bei fiziniais asmenimis.
5. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
6. Planuoja, organizuoja ir kontroliuoja tiesiogiai pavaldžių asmenų darbą.
7. Valdo priskirtus žmogiškuosius išteklius teisės aktų nustatyta tvarka.
8. Koordinuoja su stebėsena ir (ar) analize susijusios informacijos apdorojimą arba prireikus apdoroja susijusią informaciją.
9. Rengia ir teikia pasiūlymus su stebėsena ir (ar) analize susijusiais klausimais.
10. Koordinuoja informacijos su sprendimų įgyvendinimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą arba prireikus rengia ir teikia informaciją su sprendimų įgyvendinimu susijusiais sudėtingais klausimais.
11. Koordinuoja su sprendimų įgyvendinimu susijusios informacijos apdorojimą arba prireikus apdoroja su sprendimų įgyvendinimu susijusią informaciją.
12. Rengia ir teikia pasiūlymus su sprendimų įgyvendinimu susijusiais klausimais.
13. Koordinuoja elektroninės informacijos saugos (kibernetinio saugumo) politikos įgyvendinimą, informacinių sistemų (registrų), diegimo bei tobulinimo procesus, siekiant įgyvendinti Socialinių paslaugų priežiūros departamento prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau - Departamentas) vykdomas funkcijas.
14. Koordinuoja Departamente kitų institucijų atliekamus Departamento veiklos vertinimų (audito) procesus ir jų pateiktų rekomendacijų įgyvendinimą (rekomendacijų įgyvendinimo planų rengimas, jų įgyvendinimo stebėsena, atsiskaitymas už rekomendacijų, planų įgyvendinimą).
15. Organizuoja Departamento informacinių sistemų bei kompiuterinės techninės bazės priežiūrą, veikimą, palaikymą bei teikia pasiūlymus jų darbo gerinimui.
16. Atstovauja Departamentui valstybės ir savivaldybių institucijose, taip pat santykiuose su kitais šalies ar užsienio fiziniais ar juridiniais asmenimis, tarptautinėmis organizacijomis.
17. Koordinuoja ir prižiūri Departamento veiklos vidaus kontrolės ir kokybės valdymo sistemos įgyvendinimą.
18. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su įstaigos veikla susijusius pavedimus.