Informacija socialinių paslaugų srities darbuotojams
Socialinių paslaugų priežiūros departamentas prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos vykdo funkcijas, susijusias su socialinių darbuotojų atestacija ir socialinių paslaugų srities darbuotojų profesinės kompetencijos tobulinimu:
- organizuoja bei vykdo socialinių darbuotojų ir socialinių paslaugų įstaigų vadovų atestaciją;
- vykdo socialinių darbuotojų profesinės kompetencijos tobulinimo poreikių stebėseną;
- inicijuoja naujų socialinių darbuotojų profesinės kompetencijos tobulinimo programų rengimą;
- organizuoja socialinio darbuotojo profesinės kvalifikacijos pripažinimą.
Socialinį darbą dirbančiųjų kvalifikacijos ir atestacijos sistema (SDDKAIS)
Šioje sistemoje Jūs galite:
• teikti prašymus dėl atestacijos (meniu punktas „Prašymai“);
• teikti vertinimui socialinių darbuotojų profesinės kompetencijos tobulinimo programas (meniu punktas „Programos“);
• teikti derinimui įžangines individualios priežiūros personalo profesinės kompetencijos tobulinimo programas (meniu punktas „Programos“);
• tvarkyti socialinių paslaugų įstaigų ir metodinių centrų duomenis (meniu punktas „Įstaigos“);
• tvarkyti socialinių darbuotojų duomenis (meniu punktas „Soc. darbuotojai“);
• tvarkyti profesinės kompetencijos tobulinimo poreikių anketų duomenis (meniu punktas „Kompetencijos tobulinimas“)
• gauti ir peržiūrėti žurnalo duomenis.